CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 19, 2011

Tunggang terbalik --'

kauu dah banyak berubh sekarang kan ?
kenapa erk ? aku nih membosankan ea ?
yeahhh , sorry sebab tak bole buad kauu happy .
makin hari relationship kita maki tunggang terbalik kan ? HAHA :D
kalau sehari , sesaat if tk gadoh tk bole .
mesti kena gadoh jugak , yelaaa . dua dua EGO kan ?
dua dua TAKNAK MENGALAH ? memang susah lhah ,

tadi gadoh sebab benda kecik tuu , akuu tanya jerr punn .
yang kauu nak marah marah kenapa ? elehhhh , kauu jeles kan ?
aku tao , HAHA :D
ehhh sumpah tade niat punn nak buad kau kecewa , aku tao kauu sayangg aku :P
alahhh , dah lepas punn kan . aku punn tak contact dah dengan dea , kauu punn dah block dea kan ? puassss ? HAHA :D
dah lah , akuu sayanggggg kauuuuu !
ehhh btw sorry sebab panggil kauu B A B I !
haha , akuu suka buad kauu mara . sebab COMEL , Ececehh * kembang lha tuh
aku punn suka mara kau kan ? tak duhh . tiap hari kalau tak buad aku GERAM dengan kauu memang tk sah , nyampah betol --'
haha , last ~ AKU SAYANGGG KAUUUUU !

No comments: