CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, May 19, 2011

Ilolololoveyouuuu :)

haa . tadaaa ~
comel tak gamba nih ? HAHA :D * perasan
OKAY , whatever .
eh ehh , budak sebelah eysa tuu comel kan kan ?
hee , dea lhaa diary eysa sekarang . apea-2 masalah , semua cerita dekad dia .
Ohh Ohh , act kadang-2 dea badmud , suka marah-2 , blaaa blaa
tak kesah lhah , kiteorg nih agak gila gila ,
kan kan ? Hee ,
kiteorg dah macam sibling , penah tido sama sama , mandi sama sama :P , kua sama sama , gedik sama sama , makan sama sama , gossip sama sama , kutuk org sama sama , HAAha . macam macam lhaa kan ?
walaupun masa kecik-2 suka gadoh , alahhh normal lha kan ? Hee , xD

nur farahana muhd anuar , nak tau somethgs tak ?
aku sayangg kauu macam nyawa aku sendiri , akuu sanjung kauu macam VIP , akuu taknak kauu sedih , akuu nak kauu happy jerr , Ecehhh * kauu kan faan brutal lagi comel , *Aww :)
walapun kadang-2 aku terasa hati dengan kauu , tapi aku tk kesah lhah , sebab aku tao macam mana peragai kauu , sumpahhh ! aritu aku terharu gila , bila aku cakap ( ILOVEYOU) then kau balas ( ILOVEYOUTOO) , first time kodd . HAHA :D
time aku tga ada masalah nih , kau jerr aku ada . aku tkde sape dah wehh , pleaseeee ! jangan tinggal kan akuu tao , pasal gitar + baju milo tuu , akuu nak jugak beli untuk kauu sebab akuu tak pena bagi lagi prasent untuk kau kan ? soryyyyyyyyy okay !

lastly , loveyouuuuuuuuu never n neverrr . thex sebab jadi pendegar yang setia :)

Tunggang terbalik --'

kauu dah banyak berubh sekarang kan ?
kenapa erk ? aku nih membosankan ea ?
yeahhh , sorry sebab tak bole buad kauu happy .
makin hari relationship kita maki tunggang terbalik kan ? HAHA :D
kalau sehari , sesaat if tk gadoh tk bole .
mesti kena gadoh jugak , yelaaa . dua dua EGO kan ?
dua dua TAKNAK MENGALAH ? memang susah lhah ,

tadi gadoh sebab benda kecik tuu , akuu tanya jerr punn .
yang kauu nak marah marah kenapa ? elehhhh , kauu jeles kan ?
aku tao , HAHA :D
ehhh sumpah tade niat punn nak buad kau kecewa , aku tao kauu sayangg aku :P
alahhh , dah lepas punn kan . aku punn tak contact dah dengan dea , kauu punn dah block dea kan ? puassss ? HAHA :D
dah lah , akuu sayanggggg kauuuuu !
ehhh btw sorry sebab panggil kauu B A B I !
haha , akuu suka buad kauu mara . sebab COMEL , Ececehh * kembang lha tuh
aku punn suka mara kau kan ? tak duhh . tiap hari kalau tak buad aku GERAM dengan kauu memang tk sah , nyampah betol --'
haha , last ~ AKU SAYANGGG KAUUUUU !

wanita hebat ? betul kee ?

siapa kata jadi perempuan tu senang?

nak kena tutup sana, tutup sini

tengok budak lelaki, pakai baju pagoda pon orang x bising

perempuan, stoking pon kena pakai

cuba suruh budak lelaki jadi perempuan satu hari

komfem x tahan bertutup semua

tapi, perempuan cool jek

tengah panas pon boleh lagi pakai jubah, hebat kan perempuan?

siapa kata jadi perempuan tu senang?

tiap2 bulan, mesti ada penyakit

nak pergi kelas pon susah

kalau boleh, masa tengah jalan tu nak jek meraung sbb sakit

cuba tengok budak lelaki , selamber jek

kadang2 setahun sekali pon susah nak dapat sakit

tapi, perempuan hidup berpuluh2 tahun dgn penyakit tiap2 bulan, survive jek

tengah2 sakit pon boleh senyum lagi sampai orang pon x perasan yg dia sakit

hebat kan perempuan?

siapa kata jadi perempuan tu senang?

hati ni Allah jadikan lembut betul

cepat jek sensitif

cuba tengok orang putus cinta

selalu perempuan yg paling susah nak lupa

lelaki lepas putus cinta cepat jek pasang baru

cuba pergi wayang tengok cerita hindustan

siapa yg paling teruk menangis?

perempuan kan?lelaki boleh gelak2 lagi

lembut tak lembut hati perempuan

tapi dengan hati yg lembut tu perempuan dapat mengkagumkan lelaki

hebat tak perempuan?

disebabkan susahnya nak jadik perempuan ni lah, ramai perempuan yg merajuk dengan Allah

diorang cakap, Allah x adil

kenapa Allah lebihkan lelaki?

kenapa perempuan kena dengar cakap suami?

kenapa syurga perempuan terletak di bawah kaki suami?

padahal jadi perempuan tu sangatlah susah

bak kata orang, nak jaga 10 anak lelaki, x susah macam nak jaga sorang anak perempuan

dan disebabkan perasaan negatif dekat Allah ni, ramai perempuan2 kat luar sana yg rebel

diorang pakai pakaian yg tidak menutup aurat dengan alasan, 'lelaki x payah tutup pon'

diorang berani bertepuk tampar dengan lelaki

diorang sanggup gadaikan diri diorang sbb percaya dengan janji manis kekasih yg busuk hati

kesian kan kat diorang?

disebabkan fikiran yg negatif terhadap Allah, diorang sanggup rosakkan diri diorang

diorang cakap diorang buat macam tu sbb Allah x adil

persoalannya sekarang

betul ke Allah x adil dengan perempuan?

betul, syurga perempuan terletak di bawah kaki suami

tapi, cuba ingat balik, syurga seorang anak lelaki terletak di bawah kaki siapa kalau bukan kaki ibunya?

betul, isteri kena ikut cakap suami

tapi, seorang anak lelaki kena taat pada ibunya 3 kali lebih utama daripada ayahnya

x adil lagikah Allah pada perempuan?

Allah bukan setakat adil, tapi Allah tu sangat sayang kat perempuan

untuk lelaki, syurga isterinya terletak di bawah kakinya

kalau paling banyak dia ada 4 orang isteri

cuma ada 4 orang yg syurganya bergantung pada seorang lelaki tu

tapi perempuan, ditakdirkan ada 15 orang anak lelaki

bermakna ada 15 orang yg syurganya terletak pada seorang perempuan tu

mashaAllah, hebatnya perempuan kan?

kenapa perempuan hebat?sebab kasih sayang Allah yg jadikan kita hebat

cuba dengar pula lagu2 yg berkumandang dekat radio

banyak lagu pasal perempuan kan?

contohnya macam lagu SUMAIYYAH,

jarang kita dengar lagu pasal lelaki

sayang x sayang Allah tu dekat perempuan, sampai perempuan dikasihi macam tu sekali dekat dunia

tengok pula, bila seorang lelaki berjaya

orang akan cakap

'disebalik kejayaan seorang lelaki terdapat seorang perempuan di belakangnya'

kita x pernah dengar orang cakap

'disebalik kejayaan seorang perempuan terdapat seorang lelaki di belakangnya'

kan?hebat x Allah jadikan perempuan tu?

masih x adil lagikah Allah dekat perempuan?

Allah sebenarnya terlampau adil dekat perempuan

sampaikan disebabkan susahnya nak jadi perempuan ni

perempuan senang nak masuk syurga

tengok hadis ni

"Apabila seorang perempuan mendirikan sembahyang lima waktu, berpuasa sebulan (Ramadhan), menjaga kehormatan dan taat kepada suami, dia akan disuruh memasuki syurga melalui mana-mana pintu yang dia sukai."

(Hadis Riwayat Ahmad)

x adil lagikah Allah dekat perempuan?

oh perempuan, sedarlah

betapa sayangnya Allah dekat kita

betapa cintanya Allah dekat kita

tapi, kenapa kita nak rosakkan diri kita kerana fikiran2 negatif yg x berasas dekat Allah?

Allah jadikan perempuan tu sebagai hiasan dunia

bayang, dunia yg besar ni, dunia yg cantik ni, kita jadi hiasan

dan seindah2 hiasan tu adalah wanita solehah

kesiannya dekat kita kalau kita tolak untuk jadi seindah hiasan kan?


well , best kan kan ? but , akuu copy dekad my aunty punya note . SUMPAH ! LELEH AKU BACA , haha xD